יום שבת, 27 באוגוסט 2016

יום 5 - ביקור באולפני הארי פוטר וגם: ככה תחסכו כסף בביקור הזה

ההערצה לספרים ולסרטים של הארי פוטר היא משפחתית אצלנו ולכן הביקור כאן היה ה-אטרקציה של הטיול שלנו. הביקור יקר להחריד אבל מושקע מאד וממש חובה למעריצים ואנחנו בילינו שם כמה שעות טובות שמילאו לנו את היום כולו. 
כרטיסים צריך להזמין הרבה זמן מראש, לפחות חודש מראש באתר עצמו. הזמנו כבר בארץ כחודשיים מראש כרטיס משפחתי בעלות של 107 פאונד ונסענו עצמאית ברכבת, מה שמאד מוזיל עלויות. יש חברות שמוכרות כרטיס כולל נסיעה באוטובוס למי שרוצים לחסוך לעצמם טרחה אבל לא זמן וכסף כי הנסיעה שלא ברכבת אורכת כשעה. בכוונה בחרתי זמן כניסה ב-11:30 בבוקר ולא מוקדם יותר, רציתי להגיע בניחותא ולכן לקחתי אפשרות של התברברות בדרך או עיכוב של התחבורה הציבורית. בפועל, הגענו 45 דקות לפני הזמן והסתובבנו בכיף בחנות בכניסה.

לנוסעים העצמאיים:
המסלול הפשוט ביותר הוא להגיע ממקום הלינה שלכם לתחנת Euston יש רכבת Midland  ל-Watford Jn ומ-Watford Jn יש שאטלים של האולפנים. הנסיעה ברכבת הזו אורכת 15-20 דקות.

שימו לב להגעה שלכם לתחנת Euston 
כי לפעמים קווים מסוימים של הרכבת התחתית נסגרים או משתנים. 

הרכבת עולה פחות מ-15 פאונד הלוך ושוב למחזיקי אויסטר בגלל שהמיקום של האולפנים הוא באיזור תעריף מיוחד. השאטל עולה עוד 2.5 פאונד (צריך להביא כסף מדויק ובמזומן וזה כולל את כל הנוסעים כי אין כאן הנחות) ובחישוב כולל זה חיסכון משמעותי. 
הכניסה לאולפנים


החדר של הארי


האולם הגדול בהוגוורטס
 יש מלא עמדות כאלה ובלי תור, שלא כמו בתחנת קינגס קרוס שם יש תור ארוך ומייגע





באולפנים עצמם, מלבד הסיור המרהיב שמראה את מאחורי הקלעים של יצירת הסרט אפשר  כמובן גם להצטלם במכונית המרחפת ועל מטאטא (את האחרון אפשר בוידאו) וזה המקום היחיד שאסור לצלם בו באופן עצמאי. הצילומים האלה יקרים מאד – וידאו עולה 25 פאונד ותמונה 14 פאונד. הוידאו הוא חוויה בפני עצמה ולא הצטערנו שרכשנו לילדים. לגבי התמונה – אפשר לוותר. בהמשך האולפנים, בחוץ, יש את העתק של המכונית עצמה ותוכלו להיכנס אליה ולהצטלם בה. אפשר גם להצטלם בתשלום נוסף על הרכבת להוגוורטס, מה שלא עשינו, אבל נראה היה מבחוץ שניתן לצלם גם עם הסמרטפונים.
במכונית המעופפת
Butterbeer
תוכלו לשתות Butterbeer (בירצפת) ולאכול גלידה עם סירופ בירצפת. ארבעתנו חלקנו גלידה  אחת ובירצפת אחת ונחנקנו ביחד מרוב שזה מתוק אבל זה שווה את ההתנסות וזה שונה מכל מה שמוכר לנו.

21/8/16

תגובה 1:

  1. היי שאלה לי אליך בקשר להארי פוטר הבת שלי עשתה הזמנה לתאריך 19/7 לשעה 14:00 מה עליי לעשות עכשיו יש לי רק הדפסה של המייל שהיא שלמה על הכרטיסים? כיצד מקבלים את הכרטיסים ? ואם היא ביקשה משיכת הכרטיסים במקום ? כמה זמן מראש עליי להיות במקום ?לתשובתך אודה מאוד

    השבמחק