יום שבת, 27 באוגוסט 2016

יום 6 - שוב מוזיאון ההיסטוריה של הטבע, קצת שווקים וצ'רלי בממלכת השוקולד

בגלל שכל כך נהנינו במוזיאון ההיסטוריה של הטבע וממש לא הספיק לנו, החלטנו לחזור אליו רק הפעם, להגיע מוקדם בבוקר. מומלץ להגיע כחצי שעה לפני הפתיחה וכך גם לא לעמוד בשום תור וגם להנות ממוזיאון ריק.


כמה ריק? ככה ריק!


יש גם טבע במוזיאון



משם המשכנו לסיבובי שווקים באזור קובנט גארדן וגם אספנו את הכרטיסים שהזמנו בארץ למופע של צ'רלי בממלכת השוקולד בתיאטרון Drury. 



קניתי את הכרטיסים מראש מהארץ באתר התיאטרון אחרי שהשוויתי את המחירים לסוכנויות כרטיסים שהציעו את אותם מקומות ובעלות מעט יותר גבוהה מהתיאטרון. העדפתי לקנות מראש ולא להסתכן כי המקומות אזלו במהירות וקשה יותר למצוא מקומות ביחד לארבעה ברגע האחרון. למי שמגיעים באוגוסט - שווה לעקוב אחר ההצעות של kids week כי באוגוסט ילדים נהנים יותר בלונדון וזה לא שבוע אלא יותר מחודש אפילו. אבל הכרטיסים דרכם אוזלים במהירות (בימים הראשונים של אוגוסט לא מצאתי כרטיסים) אז שווה להיות יותר עם היד על הדופק. 
בסופו של דבר קניתי את הכרטיסים הזולים ביותר דרך התיאטרון (פחות מ-25 פאונד לכרטיס) על ה-Balcony. זה מרוחק וצריך היה להתכופף קדימה כדי לראות חלקים מסוימים אבל בסופו של דבר זה לא פגע בהנאה. תוכלו לקרוא כאן עוד המלצות על המופע הזה.

22/8/16

תגובה 1: